Sitemizde şuan toplam 3412 film bulunmaktadır.

Ay Lav Yu izle

118.772
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Ay Lav Yu izle

Ay Lav Yu izle, Ay Lav Yu full izle, Ay Lav Yu hd izle, Ay Lav Yu tek part izle, Ay Lav Yu 720p izle, Resmi olarak köyünün kayıtlarda çıkmaması ile Tinne köyünün muhtarı Yusuf ağa köyünü tanıtmak için mücadele etmeye başlar. Devlet yetkililerine mektuplar yazarak işe başlar.

Tür: Komedi Filmleri, Macera Filmleri, Türk Komedi Filmleri

Yapım: 2009 - Türkiye,

IMDB Puanı: 5.8/10

Yönetmen: Sermiyan Midyat

Oyuncular: Sermiyan Midyat , Nihal Yalçın , Fadik Sevin Atasoy , Steve Guttenberg , Katie Gill

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Ay Lav Yu izle” filminde 52 Yorum bulunuyor.
  1. Fayij - 3 hafta önce demiş ki:

    Evet muhteşem

  2. helin cemren - 2 ay önce demiş ki:

    yaa süper harika ve mükemmel. bu filmi çok izledimde bıkmadım

  3. jessica - 2 ay önce demiş ki:

    sermiyan midyatı buradan tebrik ediyorum

  4. yıldız çelik - 4 ay önce demiş ki:

    süper film bu güne kadar kemal sunalın filmlerinden sonra en çok güldüğüm film.

  5. TEYFİK - 6 ay önce demiş ki:

    on numra bir filim

  6. oguzhan - 7 ay önce demiş ki:

    çok güzel babamla birlikte hem televizyondan hemde bilgisayarda izliyorun

  7. damla - 7 ay önce demiş ki:

    bune abi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  8. nazmi - 8 ay önce demiş ki:

    çoooooooooooook güzell izlenyinnn 😀

  9. Faruk - 8 ay önce demiş ki:

    Çooook güzell izleyinn

  10. BETÜL - 9 ay önce demiş ki:

    çok komik ama korku filmleri testere filmi daha güzel

  11. turan - 11 ay önce demiş ki:

    cok iyi 2 kisinide bekleriz

  12. vasfiye - 1 sene önce demiş ki:

    süper yaaaaaaaaaaaaa

  13. betül - 1 sene önce demiş ki:

    harika herkese tavsiye ederim 😉

  14. eda ceyda - 1 sene önce demiş ki:

    bence aylavyu çok güzel bir flim

  15. mustufa - 1 sene önce demiş ki:

    Çok İyi

  16. nalin - 1 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

  17. ahmet - 1 sene önce demiş ki:

    harika vede müthiş bir film

  18. büşra üstündağ - 1 sene önce demiş ki:

    artık ezberledik
    :)

  19. çisi - 1 sene önce demiş ki:

    çook güzel ve komik bir film :)

  20. ömer - 1 sene önce demiş ki:

    keşke bunun 2side çıkasa çok güzellllllllllllllllll

  21. y1ld1ray123456 - 1 sene önce demiş ki:

    10 numara olmuş

  22. murat - 1 sene önce demiş ki:

    çok guzl

  23. murat05412879367 - 1 sene önce demiş ki:

    harikaaaa

  24. cennet - 1 sene önce demiş ki:

    güzellllllllllllllllllllllllllllllll inşallah ikinciside çıkar

  25. mustafa - 1 sene önce demiş ki:

    aylavyu çok komik ve süper

  26. devran akman - 1 sene önce demiş ki:

    ben 5 yasındayım ama çok guzelm bı fılım çok sevdım benım de aynı gozluklerım var rolcu çoçuk gıbı oluyom takınca ben 7 24 saat ızlıyom ve hıç sıkılmadan tum gunum gulmekleen geçıyo bnm çok sevdım sunan arkadaslarımın enerjı ve çabalarına saglık dıyom herkese slm ıyı gunler dılerım herkese yenı bolumlerıde beklıyom<3<3<3

  27. osman - 1 sene önce demiş ki:

    Süper çok iyi bir film sümüklü çocuk mektup yazıyor

  28. Mehmet Coşkun - 1 sene önce demiş ki:

    Harika bir film.Gerçek ile şaka arası bir köyün başına gelen olayı anlatıyor.Tebrik ederim.Yapımcılarını kutlarım.

  29. aysun sakmak - 1 sene önce demiş ki:

    gülmekten öldüm çoook çook komik

  30. melisa - 1 sene önce demiş ki:

    çok komik ya ☺

  31. hüseyin - 1 sene önce demiş ki:

    süper bi film

  32. faruk - 1 sene önce demiş ki:

    valla ınsan ızleye ızleye bıkmıor

  33. dosapıfs - 1 sene önce demiş ki:

    film süpppeeeeeeeerrrrrrrrrrrr

  34. aziz - 1 sene önce demiş ki:

    film çok güzeldi

  35. Tuğçe - 1 sene önce demiş ki:

    Süper film ama birkaç kez izledim bazı bölümleri komik gelmiyor.Ama küçük çocuğun gülmesi harika

  36. kadir - 1 sene önce demiş ki:

    harika bir film çok komik ya

  37. hatice - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel en az 20 kere izledim

  38. MEHMET ÇAKMAK - 1 sene önce demiş ki:

    izlemenizi tavsiye ederim… 😀 😀 😀

  39. MEHMET ÇAKMAK - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel 😀

  40. sude - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel muhteşem beğendim

  41. esra - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film çok beğendim

  42. eda çelik - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel çok komik bir çok kez yine izlememe rağmen hala ilk izlemiş gibi oluyorum aynı şekilde gülüyorum ya :)

  43. HAKİME - 2 sene önce demiş ki:

    ay lav yu filmini çok seviyorum hele o küçük çocuğun gülmesi beni öldürüyor herkese tşk faceden istek bekliyorum..

  44. reva - 2 sene önce demiş ki:

    çok mükemmel bir filmmmmmmmm

  45. saliha - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel olmuş vede komik yani harika

  46. aykut - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir flimdi çok sevdim

  47. şahin - 2 sene önce demiş ki:

    bayılıyorum tam sekiz hafta izledim halada izliyorum çokta seviyorum bütün ekibide tanıyorum ay yav yu yu cok seviyorum

  48. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    hhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaa

  49. Bikoz - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir dizi :)) Favori repliğim; Eee sonra nolmış? Ne yapmış gurt ? SA:DSA:DS:S:.ad:AD:

  50. dilara - 2 sene önce demiş ki:

    film türk filmi ama yapımcıların oyuncuların yarısı yabancı

  51. sedanur - 2 sene önce demiş ki:

    haarrrrrrrrrrrrrrikaaaaaaaa:)))

  52. büşra - 2 sene önce demiş ki:

    ay lav yu filmini çok seviyorum neredeyse her gün izleyesim geliyor tüm oyuncularına ve arkada çalışan ekibe başarılar diler teşekkürlerimizi arz ederim biz izleyiciler siz usta yönetmenlerimizin başarılarını beklemekteyiz (BAŞARILAR)…